Sebagai Sebuah Penguasa Tempatan yang Mengamalkan
PENGURUSAN KUALITI MENYELURUH Kami akan melaksanakan Piagam Pelanggan seperti berikut:-
1. Kami mengamalkan layanan 3S (Senyum, Salam & Sabar) dalam semua perkhidmatan kami.
2. Kami menyiasat setiap pertanyaan dan aduan awam dalam masa 24 jam dan memberi jawapan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.
3. Kami menjalankan kerja-kerja perkhidmatan awam dengan cepat dan efisien berdasarkan jadual yang telah ditetapkan.
4. Kami menyebarkan maklumat yang tepat tentang garis panduan, peraturan dan tatacara pentadbiran bandar raya ke arah masyarakat yang berbudaya.
5. Kami memproses dan melulus semua permohonan yang mematuhi syarat dalam tempoh dua puluh satu (21) hari bekerja.
6. Kami membuat pembayaran bagi perkhidmatan dan pembekalan dalam tempoh empat belas (14)hari bekerja dari tarikh penerimaan invois/tuntutan yang lengkap serta mematuhi syarat.
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN
* Telah Dikemaskini Pada April 2013
|